Upphandlingen väckte stort intresse hos inarbetade aktörer på marknaden.
SekreterarJouren har som uppdrag att ytterligare vidareutveckla utbudet på reception och konferens och har nu ett tydligare ansvar för marknadsföring och försäljning. Avtalet gäller från mars 2011 och löper under 5 år.
”SekreterarJouren presenterade det bästa kompletta affärsupplägget. Det är positivt att vi nu ser en tydligare ansvarsfördelning och det är naturligtvis en fördel att entreprenören är inarbetad,” säger Ulrika Malmkvist, Sandbacka Park Utveckling.
”Det känns mycket bra att SekreterarJouren fått fortsatt förtroende att driva reception och konferens vidare på Sandbacka Park. Att få utökad ansvar är stimulerande och en sporre i vårt fortsatta arbete med att vidareutveckla våra tjänster”, säger Maria Hedin, SekreterarJouren.

För mer information se:
http://www.sandbackapark.com
http://www.sekreterarjouren.se