Kjell Dahlin menar att vi inte kan kommunicera som vi alltid har gjort och förvänta oss ett annat resultat. Nya tider kräver en ny syn på retoriken och en uppdaterad inställning till begreppet service. På ett högst personligt, intelligent och humoristiskt sätt föreläser Kjell om kundservice, bemötande, attityder, inställning, "storytelling" och kommunikation. Med en bred bakgrund från områdena service, försäljning, marknadsföring och HR har Kjell Dahlin många erfarenheter att ösa ur.


Kjell är fil kand. i retorik, författare och föreläsare. Han har arbetat med kommunikations- och attitydfrågor inom näringslivet i 20 år. Sedan hans bok "Popretorik - upplevelsekommunikation som övertygar" vann ett hedersomnämnande i tävlingen "Årets Ledarbok", ägnar han allt mer tid åt sina högt uppskattade föreläsningar som bjuder på såväl pricksäkerhet som asgarv.


Tid och plats
Fredag 24 februari
Kl. 07:15 - 09:00
Clarion Hotel Winn, Gävle


Kostnader
Frukostbuffén kostar 100 kr
Föreläsningarna är kostnadsfria för medlemmar.
Gäster är varmt välkomna och de betalar 250 kr
Icke medlem betalar 250 kr (Medlemsavgiften är 800 kr/år)


Om du anmält dig men inte kommer utan att meddela förhinder, debiteras du 250 kr.


Anmälan till info@mixgavleborg.